Prakse

Karjeras izvēle ir viens no svarīgākajiem lēmumiem un sarežģītākajām izvēlēm mūsu dzīvē, tādēļ uzņēmums Orkla Confectionery & Snacks Latvija novērtē jaunos profesionāļus, kuri vēlas savas teorētiskās zināšanas apgūt praksē. Mēs ik gadu piedāvājam 80 prakses vietas dažādu augstskolu studentiem gan mūsu 4 ražotnēs, gan birojā un uzņēmuma administrācijā, kur iegūt reālu pieredzi nozarē.

Mēs esam pārliecināti, ka prakse Orkla Confectionery & Snacks Latvija būs ideāls sākums Tavai karjerai!

Inta_Stikane

Inta Štikāne (Latvijas Universitāte), praktikante Personāla daļā

Būtiskākie motivatori darbiniekam šajā uzņēmumā ir atbilstošs atalgojums un darbs, kas patīk un sagādā gandarījumu. Prakses laikā guvu atziņu, ka vēl viens būtisks iedvesmotājs ir kolēģi, kuri ir atvērti, atsaucīgi, laipni, pretimnākoši, dāsni un smaidīgi. Mans ieguvums bija kolēģu smaids un uzticība manām spējām!
Novērtēju sniegto iespēju kopā ar apmeklēt Laimas Šokolādes muzeju, kā arī “Ādažu čipsi” un “Staburadze” ražotnes.

 

Krista_Petrosina

Krista Petrošina (Vidzemes Augstskola), praktikante Mārketinga daļā

Prakses laikā uzzināju, kā strādā uzņēmums, kas ražotos produktus pārdod ne tikai Latvijā, bet arī ārpus tās. Darbs mārketinga daļā norit ļoti strauji, bet man bija iespēja šo procesu iepazīt līdz niansēm. Ļoti novērtēju, ka prakses vadītāja man uzticējās, deva dažādus atbildīgus darba uzdevumus, kas sniedza iespēju pašai praktiski darboties. Tādējādi varēju salīdzināt lekcijās uzzināto ar to, kā viss notiek reāli dzīvē. Sapratu, ka svarīga ir gan teorija, bet jo īpaši prakse, jo tajā var iegūt gan pieredzi, gan zināšanas, turklāt arī – kontaktus. Šajā uzņēmumā varēju paskatīties, kāds ir produktu dzīves cikls pirms nonākšanas veikalā un kāda ir tā dzīve jau veikala plauktos. Esmu nonākusi arī pie vairākām nozīmīgām atziņām, bet kā galveno varu minēt: „Vienmēr ir jādomā vismaz vairāki soļi uz priekšu!”

Laima (151)

Kārlis Jonāss (Rīgas Biznesa skola), praktikants Mārketinga daļā

Ņemot vērā veiksmīgo iekļaušanos darbinieku sastāvā un pieredzi mārketinga aktivitāšu realizēšanā, mans lielākais ieguvums uzņēmuma Orkla Confectionery & Snacks Latvija mārketinga praksē bija priekšstata gūšana par to, kāda ir ražošanas uzņēmuma loma un prasības mārketinga projektos attiecībā uz aģentūrām un izplatītājiem.