Pieaugot augu valsts produktu popularitātei, “Naturli” zīmola produkti būs pieejami plašākai auditorijai jau pagatavotā veidā
Saskaņā ar “Orkla Latvija” veikto fokusgrupu aptauju*, arvien vairāk ir to patērētāju, kas savā ikdienas maltītē izvēlas augu valsts izcelsmes produktus, lai aizstātu zivs, gaļas vai piena produktus. Turklāt pieprasījums pēc augu valsts produktiem aug ne tikai vegānu un veģetāriešu vidū, bet arī starp visēdājiem un tiem cilvēkiem, kuri neseko konkrētām diētām. Tieši tādēļ “Orkla Latvija” augu valsts produktu zīmola “Naturli” produkcija būs pieejama būtiski plašākai auditorijai ārpus mazumtirdzniecības vietām, proti, iegādājami jau pagatavotā veidā no “Naturli” vagoniņa vairāk nekā 10 vietās visā Latvijā.
“Saskaņā ar fokusgrupā iegūtajiem datiem, augu valsts produkti patērētājiem galvenokārt asociējas ar veselīgu ēdienu, kas sniedz vieglāku sajūtu, kā arī ar labāku izvēli ķermeņa labsajūtai un emocionālajam balansam. Būtiskākie iemesli izvēlei par labu augu valsts produktiem ir rūpes par sevi un savu tuvāko labsajūtu, kā arī vēlme dažādot savu ikdienas ēdienkarti. Daļai no aptaujātajiem augu valsts produkti palīdz izvairīties no alerģiskām reakcijām tiem cilvēkiem, kuriem ir laktozes vai glutēna nepanesamība. Tāpat izvēli par labu vegāniskai maltītei veicina rūpes un atbildība par vidi mums apkārt un planētu, kurā dzīvojam, samazinot savu ekoloģiskās pēdas nospiedumu,” stāsta Lineta Mikša, “Orkla Latvija” komunikācijas direktore.
Ar vadmotīvu “Ēd zaļi, dzīvo viegli” “Naturli” augu valsts izcelsmes produkti pagatavotā veidā būs iegādājami “Naturli” ēdienu vagoniņā (food truck) Andrejostas kvartālā, Rīgā, no šī gada 29.jūnija, kā arī, apmeklētākajos vasaras notikumos – sarunu festivālā LAMPA, Cēsīs, mūzikas festivālā Positivus, Rīgā, vegānfestā Augam, Rīgā, Laba daba festivālā, Ratniekos, un vairākos Stirnubuks posmos. Precīzs “Naturli” vagoniņa kalendāru vasaras sezonai atrodams: www.naturli.lv
“Vegāniskie ēdieni neapšaubāmi tiek vērtēti kā mūsdienīga un trendīga maltīte, ar kuru cilvēki ne tikai dažādo savu ikdienas uzturu, bet labprāt nogaršo pirmo reizi atrodoties ārpus mājas. Tieši tādēļ “Naturli” burgeri, šniceles, falafeli un citi ēdieni dodas tuvāk pircējiem, proti, uz vietām, kur cilvēki šovasar pavadīs laiku kvalitatīvā atpūtā un baudot vieglas un veselīgākas maltītes,” stāsta Aija Ūdre, “Naturli” zīmola vadītāja.
“Naturli” augu valsts produktus “Orkla Latvija” savā sortimentā ieviesa 2020. gadā. “Naturli” produkti ir ražoti no 100% augstākās kvalitātes augu valsts izejvielām, kā arī nesatur ĢMO. Saldētajiem “Naturli” produktiem ir ilgtspējīgāks iepakojums, kas ir daļēji radīts no cukurniedru materiāla, savukārt picu kastes – no pārstrādājama kartona. “Šobrīd “Naturli” produktu sortimentā ir ap 20 dažādiem augu valsts produktiem, kas pieejami iegādei lielākajām mazumtirdzniecības vietās, bet visplašākais produktu klāsts ir pieejams “Orkla Latvija” e-veikalā: https://oveikals.lv/