2021_08_18_orkla-latvija_naturli_2-1024x683-1-aspect-ratio-16-9

“ORKLA LATVIJA” PAPLAŠINA ZĪMOLA “NATURLI” AUGU VALSTS SORTIMENTU

“Orkla Latvija” attīsta zīmola “Naturli” augu valsts sortimentu. Patērētāji ir iecienījuši “Naturli” sojas pupiņu bumbiņas, šniceles, maltās sojas masu, desiņas, kā arī falafelus un augu tauku krēmu, un turpmāk sortimentu papildinās dažādas picas, burgeri, raudzēti mandeļu produkti, auzu krēmi ēdiena pagatavošanai, zirņu bāzes nageti, kā arī vairākas izvēles saldummīļiem – auzu deserti un saldējumi.

“Naturli” produktus ir iecienījuši patērētāji, kuri vēlas dažādot savu ēdienkarti, jo teju viss “Naturli” produktu klāsts nesatur glutēnu. Tā ir iespēja bagātināt ikdienas maltīti, papildinot to ar augstvērtīgiem augu valsts produktiem. To arī parāda patērētāju pieprasījums salīdzinājumā ar 2020. gadu. Lielākais pieprasījuma pieaugums šī gada jūnijā, salīdzinot ar pērno gadu, ir “Naturli” desiņām, auzu desertam ar mango un arī ar kakao, burgeram un sojas pupiņu bumbiņām.

“Ikgadējā “Orkla” Ilgtspējīgas dzīves barometrā, pērnā gada oktobrī 25 % aptaujas dalībnieku atzīst, ka vietējos veikalos pieejamais vegānisko un veģetāro produktu klāsts ir nepietiekams. Turklāt teju 30 % no kopējā respondentu skaita uzskata, ka vegāniskās un veģetārās maltītes ir grūti pagatavojamas un pagatavošanas process aizņem pārāk daudz laika. Reaģējot uz Latvijas patērētāju vajadzībām, “Naturli” plašais produktu klāsts piedāvā viegli un ērti pagatavojamas gatavas maltītes ikvienai gaumei. Ņemot vērā mūsdienu tendences un patērētāju vēlmes, mēs strādājam pie augu valsts produktu sortimenta attīstības visiem zīmoliem, kas papildinātu jau tradicionālos un iemīļotos zīmolu produktus. Augu valsts produkti ir augošs un pieprasīts tirgus segments, līdz ar to mūsu eksperti ik dienu strādā pie jaunām receptūrām nākotnei,” norāda Lineta Mikša, “Orkla Latvija” komunikācijas direktore.

Savukārt „Maxima Latvija” Iepirkumu departamenta direktors Edvīns Lakstīgala akcentē: “Redzam, ka klientiem ikdienas maltītē ir būtiski iekļaut tādus pārtikas produktus, kas ir gan veselīgi, gan ērti un ātri pagatavojami arī mājās. Esmu gandarīts, ka visā Latvijā ir pieejams plašs “Naturli” produktu klāsts un arvien vairāk pircēju veikalos “Maxima” dod priekšroku daudzveidīgai produkcijai no plašās augu valsts. Tas apliecina, ka cilvēki novērtē daudzējādo produktu garšu un uzturvērtību, vienlaikus dažādojot maltīti ar kvalitatīviem produktiem visai ģimenei.”

“Naturli” produkti ir veidoti no 100 % augstākās kvalitātes augu valsts izejvielām, kā arī nesatur ĢMO. Saldētajiem “Naturli” produktiem ir ilgtspējīgāks iepakojums, kas ir daļēji radīts no cukurniedru materiāla, savukārt picu kastes – no pārstrādājama kartona.

Jauno produktu ražošana tiek īstenota saskaņā ar “Orkla Latvija” ilgtspējas stratēģiju. Tā paredz daudzpusīgu pieeju organizācijas darbā, kā arī atbilstoši tai ir izvirzītas piecas fokusa jomas: uzturs un labsajūta, droši produkti, ilgtspējīgi izejmateriāli, atbildība pret vidi, rūpes par darbiniekiem un sabiedrību. Katrā darbības virzienā ir noteikti ilgtermiņa mērķi un uzdevumi, kuru izpilde ir pakāpeniska.

Papildus “Naturli” zīmolam arī citi Latvijā mīlētie “Orkla Latvija” zīmoli piedāvā produktus, kas piemēroti augu valsts uztura piekritējiem. Zīmola “Ādažu Čipsi” sortimentā ir vairāk nekā septiņi vegāniem piemēroti produkti, tostarp pieprasītākie čipsi Latvijā – ar tomātu garšu. “Spilvas” produktu klāstu veido vairāk nekā 30 augu valsts produkti, kuru sastāvā nav dzīvnieku izcelsmes izejvielas, tostarp populārā vegānā “4 sezonu majonēze”. Papildus tam arī citu iecienīto zīmolu sortimentā atrodami produkti augu valsts uztura cienītājiem.

Šobrīd “Naturli” produktu sortimentā ir 19 dažādi augu valsts produkti, un plašākais produktu klāsts ir pieejams “Orkla Latvija” e-veikalā.

Apmeklē “Orkla Latvija” e-veikalu šeit: https://oveikals.lv/

2021_08_18_orkla-latvija_naturli_3-aspect-ratio-4-3