Par 32% pieaug pieprasījums pēc “Laimas” graudaugu batoniņiem
Vadošā konditorejas un uzkodu ražotāja "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" pārdošanas dati liecina, ka šā gada pirmajos septiņos mēnešos par 32% pieaudzis pieprasījums pēc “Laimas” graudaugu batoniņiem.
Attīstot alternatīvo uzkodu klāstu, “Laima” papildinājusi sortimentu, izveidojot produktu līniju “Better 4 U” ar divu veidu graudaugu un divu veidu riekstu batoniņiem.
“Esam priecīgi iepazīstināt Latvijas iedzīvotājus ar uzkodu, kas sniegs baudījumu ikdienas steidzīgajā ritmā. “Better 4 U” līnijas produktos ir apvienots labākais no graudaugiem, riekstiem, augļiem, ogām un Laimas tumšās šokolādes,” uzsver “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadītāja Lineta Mikša.
“Prognozējam, ka tuvāko gadu laikā pieprasījums pēc graudaugu batoniņiem ievērojami pieaugs. Tas skaidrojams ar to, ka mūsu ikdienas dzīves ritms kļūst tikai straujāks un, meklējot papildu enerģijas avotus starp ēdienreizēm, vēlamies pamieloties ar kādu uzkodu, kas, protams, neaizstāj sabalansētu un pilnvērtīgu uzturu. Analizējot patērētāju paradumus, novērojams, ka cilvēki meklē pēc iespējas labākas sastāvdaļas, bet vienlaikus vēlas teicamu produkta garšu,” papildina Lineta Mikša.
No 2018. gada augusta lielākajās tirdzniecības vietās ir pieejami “Laimas” “Better 4 U” batoniņi – divi graudaugu ar aprikozēm vai ķiršiem, kā arī divi riekstu – ar sēklām vai ogām.