orkla-latvija_gutta_1-1-1024x691-1-aspect-ratio-16-9

“GUTTA” ATTĪSTA SMŪTIJU SORTIMENTU BEZ PIEVIENOTA CUKURA

Plaša patēriņa zīmolu preču ražošanas un izplatīšanas uzņēmums “Orkla Latvija” attīstījis zīmola “Gutta” smūtiju sortimentu, papildinot to ar divām jaunām sezonālajām garšām bez pievienota cukura[1]. Lielākajās tirdzniecības vietās jau ir pieejami imunitāti stiprinoši smūtiji – mežrozīšu-mango ar A vitamīnu un apelsīnu-burkānu ar ingveru.

“Mainoties ieradumiem un dzīves ritmam, patērētāji arvien vairāk meklē ērtus un pieejamus produktus, kuri sniedz arī pievienoto vērtību veselībai straujā ikdienā. Iedvesmojoties no cilvēku vēlmēm, esam radījuši jaunu “Gutta” produktu līniju, kas nodrošina to, ko vēlas Latvijas iedzīvotāji – produktu, kam piemīt lieliska garša un kas sniedz funkcionālu pienesumu labsajūtai un veselībai. Sākoties rudenim, mums ir jādomā par imunitātes stiprināšanu, tādēļ jaunā smūtiju līnija veidota, iekļaujot mums labi pazīstamas un veselību stiprinošas sastāvdaļas – ingveru, mežrozītes, A vitamīnu, apelsīnu un citus,” uzsver “Orkla Latvija” komunikācijas direktore Lineta Mikša.

Zīmols “Gutta” ir līderis smūtiju segmentā Latvijā. Saskaņā ar pētījumu kompānijas “Nielsen”[2] datiem 2019. gadā izdzertais smūtiju apjoms pieauga par 17%, salīdzinot ar 2018. gadu.

Jauno produktu ražošana tiek īstenota saskaņā ar “Orkla Latvija” ilgtspējas stratēģiju. Tā paredz daudzpusīgu pieeju organizācijas darbā, kā arī atbilstoši tai ir izvirzītas piecas fokusa jomas: uzturs un labsajūta, droši produkti, ilgtspējīgi izejmateriāli, atbildība pret vidi, rūpes par darbiniekiem un sabiedrību. Katrā darbības virzienā ir noteikti ilgtermiņa mērķi un uzdevumi, kuru izpilde ir pakāpeniska. Vienlaikus “Orkla Latvija” kā viens no lielākajiem inovatoriem Latvijas pārtikas nozarē turpina darbu arī pie jaunu produktu sagatavošanas gan esošajās, gan jaunās produktu kategorijās

[1] Augļu sastāvā ir fruktoze – dabīgais cukurs, bet konkrētā produkta receptūrā nav pievienots papildu cukurs.

[2] Avots: “Orkla Latvija” aprēķini balstīti uz “Nielsen” informāciju par sulu, nektāru un sulu dzērienu kategoriju, pēc pārdotajiem apjomiem litros “Latvijas Modernās Mazumtirdzniecības indeksā” 2018. un 2019. gadā.

(Autortiesības 2020, The Nielsen Company.)