Plaša patēriņa zīmolu preču ražošanas un izplatīšanas uzņēmums “Orkla Latvija” attīstījis sortimentu augu valsts produktu kategorijā, piedāvājot zīmola “Naturli” produktus, kas gatavoti »
Ilgtspēja
Ilgtspēja (Sustainability) ir atbildīga saimniekošana, kas paredz īpašas rūpes par produkta kvalitāti un tā patērētāju veselību, saudzīgu attieksmi pret apkārtējo vidi un dabas resursiem, gādību par uzņēmuma darbiniekiem un sabiedrību kopumā. Ilgtspējīga domāšana ir veids, kā varam parūpēties par mūsu apkārtējās vides saglabāšanu nākamajām paaudzēm un reizē celt savas dzīves kvalitāti.
Orkla uzņēmumi visā pasaulē, tostarp arī mēs – Orkla Latvija – strādāsim ilgtspējīgāk. Atbilstoši šim mērķim ir izstrādāta Orkla ilgtspējas stratēģija ar piecām darbības jomām jeb kategorijām, kurām savā darbā pievēršam nopietnāko vērību:
- Uzturs un labsajūta
- Droši produkti
- Ilgtspējīgi izejmateriāli
- Atbildība pret vidi
- Rūpes par darbiniekiem un sabiedrību
Katrā no šīm kategorijām arī esam apņēmušies sasniegt konkrētus ilgtspējas mērķus līdz 2025. gadam. To izpilde ir pakāpeniska, tādēļ esam sev izvirzījuši pirmos uzdevumus tuvākajiem trīs gadiem (2019.–2021. gads), kā arī uzsākuši darbu to realizēšanai. Esam pārliecināti, ka mums piemīt atbildība un profesionālās iemaņas, lai strādātu ilgtspējīgi un sasniegtu izvirzītos mērķus.
Progress
Īstenojot Orkla ilgtspējas stratēģiju, mūsu uzņēmumā esam izveidojuši piecas darba grupas, sadalījuši uzdevumus un izvirzījuši atsevišķus ilgtspējas mērķus 2019. līdz 2021. gadam visās piecās noteiktajās kategorijās. Daudzu uzdevumu izpildei būs nepieciešams mērķtiecīgs darbs ilgtermiņā, taču vairākos virzienos mums jau ir izdevies sasniegt zināmu progresu.
“Orkla Latvija” paplašina sortimentu ar augu valsts produktiem
19.10.2020“Orkla Latvija” piedalās “Vegānfestivālā”
06.09.2019“Orkla Latvija” ar zīmolu “Spilva” un “Gutta” produkciju bija pārstāvēta vegāniskā ēdiena cienītāju sezonas galvenajā notikumā – Vegānfestivālā. Festivāls norisinājās »
Samazina sāls un cukura daudzumu Spilvas produktiem
27.08.2019Orkla Latvija ražotajiem Spilvas produktiem dažādās kategorijās tiek samazināts pievienotā sāls un cukura daudzums. Vienlaikus Orkla Latvija kā viens no lielākajiem inovatoriem Latvijas pārtikas nozarē piedāvā »
“Orkla Latvija” attīsta produktu sortimentu vegāniem
07.08.2019“Orkla Latvija” paplašina zīmola “Spilva” sortimentu, iepazīstinot ar vairākiem produktiem, kas piemēroti vegānu uzturam. Šobrīd “Spilvas” produktu klāstā ir pieejami »
Par 32% pieaug pieprasījums pēc “Laimas” graudaugu batoniņiem
23.08.2018Vadošā konditorejas un uzkodu ražotāja “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” pārdošanas dati liecina, ka šā gada pirmajos septiņos mēnešos par »
Investē 20 000 eiro “Selga Nature” sortimenta attīstībā
14.05.2018Latvijā vadošais šokolādes un konditorejas izstrādājumu, kā arī uzkodu ražošanas uzņēmums “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” investējis 20 tūkstošus eiro zīmola »
2020.gadā “Orkla Latvija” turpmākā attīstībā investēs vairāk nekā 4 miljonus eiro
13.02.2020“Orkla Latvija” 2020. gadā turpina pozīciju stiprināšanu tirgū un plāno investēt vairāk nekā četrus miljonus eiro organizācijas attīstībā, ilgtspējas stratēģijas »
“Orkla Latvija” cepumu ražošanas daļa saņem augstāko iespējamo novērtējumu – Lielbritānijas mazumtirdzniecības apvienības BRC auditā
14.01.2020Lielbritānijas mazumtirdzniecības apvienības (British Retail Consortium) jeb BRC auditā, kas apliecina procesu un produktu kvalitāti un drošumu, “Orkla Latvija” cepumu »
“Orkla Latvija” zefīru ražotne saņēmusi augstāko novērtējumu BRC auditā
23.12.20192019. gada nogalē veiksmīgi noslēdzies Lielbritānijas mazumtirdzniecības apvienības (British Retail Consortium – BRC) pārtikas drošības un kvalitātesaudits “Orkla Latvija” zefīru »
“Orkla Latvija”, investējot 500 000 eiro, uzstāda vafeļu konfekšu iesaiņošanas iekārtu
04.06.2019“Orkla Latvija” turpina ražošanas procesu pilnveidi, uzstādot jaunu, energoefektīvu vafeļu konfekšu iesaiņošanas iekārtu, kas sniedz iespēju strādāt efektīvāk un ātrāk, »
“Orkla Confectionery & Snacks Latvija” cepumu un zefīru ražotnes saņem vadošo pārtikas kvalitātes sertifikātu
29.01.2019Latvijā vadošā šokolādes un konditorejas izstrādājumu, kā arī uzkodu ražošanas uzņēmuma “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” cepumu un zefīru ražotnes »
“Orkla Latvija” līdz 2025. gadam apņemas atteikties no sprostos dētām olām
06.11.2020Plaša patēriņa zīmolu preču ražošanas un izplatīšanas uzņēmums “Orkla Latvija” apņemas līdz 2025. gadam atteikties no sprostos dētu olu izmantošanas ražošanā. »
“Orkla Latvija” paplašina sortimentu ar augu valsts produktiem
19.10.2020Plaša patēriņa zīmolu preču ražošanas un izplatīšanas uzņēmums “Orkla Latvija” attīstījis sortimentu augu valsts produktu kategorijā, piedāvājot zīmola “Naturli” produktus, kas gatavoti »
“Orkla Latvija” investē 210 000 eiro, lai samazinātu plastmasas daudzumu “Everest” pudelēm
16.01.2020Investējot 210 000 eiro, “Orkla Latvija” 2019. gada nogalē īstenojusi nozīmīgu ilgtspējas projektu “Everest” ražotnē Valdlaučos, lai samazinātu izmantotās »
“Ādažu Čipsu” ražotnē izmanto tikai saulespuķu eļļu
14.01.2020Turpinot īstenot ilgtspējas stratēģiju, “Orkla Latvija” no 2020. gada sākuma “Ādažu Čipsu” ražotnē izmanto tikai saulespuķu eļļu. Jau kopš 2019. »
“Ādažu Čipsu” kartupeļu čipsu ražošanā izmanto tikai saulespuķu eļļu
20.02.2019Latvijā vadošais šokolādes un konditorejas izstrādājumu, kā arī uzkodu ražošanas uzņēmums “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” “Ādažu Čipsu” kartupeļu čipsu »
Orkla Latvija strādā energoefektīvāk
27.06.2019Apzinoties ražojošu uzņēmumu ietekmi attiecībā uz vidi, Orkla Latvija ir veikusi būtiskus ieguldījumus energoefektivitātes veicināšanai. Uzņēmuma mērķis ir strādāt ilgtspējīgi, »
Investējot 380 000 eiro, “Ādažu Čipsu” ražotnē uzstāda notekūdeņu attīrīšanas iekārtas
05.12.2018Domājot ilgtermiņā un mērķtiecīgi investējot industriālo procesu ietekmes samazināšanai uz vidi, Latvijā vadošais šokolādes un konditorejas izstrādājumu, kā arī uzkodu »
“Orkla” starp līderiem “Dow Jones” Ilgtspējas indeksā
25.11.2020“Dow Jones” Ilgtspējas indeksā “Orkla” ir atzīta par vienu no trim vadošajiem pārtikas uzņēmumiem Eiropā. Šis ir jau desmitais gads »
“Spilva” viens no ilgtspējas līderiem Latvijā
24.04.2020Eiropas neatkarīgajā zīmolu ilgtspējas pētījumā “Sustainable Brand Index” “Orkla Latvija” zīmols “Spilva” ierindojies 7. vietā, bet zīmols “Laima” – 11.vietā. »
“Laimas” labdarības namiņā šogad piepildīti vēl 1 500 bērnu sapņi
23.12.20192019. gada 22. decembrī noslēdzās šī gada “Laimas” labdarības namiņa projekts, kurā ar nedalītu sabiedrības atbalstu piepildīti 1 500 bērnu »
Ar vairāk nekā 40 000 “Orkla Latvija” produktu atbalsta bērnu rehabilitāciju
14.12.2019Aizvadītajā nedēļā uzņēmums “Maxima Latvija” un rehabilitācijas centrs “Poga” pulcēja atbalstītājus, noslēdzot šī gada labdarības kustību “Starp cilvēku un labu »
“Orkla Confectionery & Snacks Latvija” vienīgais pārtikas ražotājs labāko darba devēju TOP 50
05.03.2019SIA “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” ir ierindojusies Latvijas labāko darba devēju TOP 50 nacionāla mēroga pētījumā, ko veikusi personāla »
“Laimas” labdarības namiņā piepildīti 1500 bērnu sapņi
28.12.2018Šī gada 23. decembrī noslēdzās “Laimas” labdarības namiņa septītā sezona, kurā kopumā tika iepriecināti 1500 bērni no maznodrošinātām ģimenēm vienpadsmit »
Durvis vēris “Laimas” labdarības namiņš
26.11.2018Jau septīto gadu pie leģendārā “Laimas” pulksteņa līdz 23. decembrim visi Latvijas iedzīvotāji un viesi ir aicināti apmeklēt “Laimas” labdarības »