17.04.23
Ilgtspējīga pārtika: ko par to domā un pieprasa jaunā paaudze
Nodrošinot ilgtspējīgu nākotni, kopā mēs virzāmies uz priekšu. Mēs aizvien esam klimatu pārmaiņu periodā, kas būtiski ietekmē cilvēku labklājību, ekonomiku un drošību, kā arī rada lielu spiedienu uz uzņēmumu darbību. Kā ar ilgtspējīgu un videi, sabiedrībai, cilvēkam draudzīgu darbību panākt ekonomisko labumu? Ilgtspējīga darbība palīdz uzvarēt konkurences cīņas, uzturēt labu reputāciju sabiedrībā, piesaistīt jaunus klientus un uzlabot pārdošanas rezultātus. Uzzini vairāk par FORUMU "ILGBŪTĪBA" - stasti.lv/ilgbutiba/
Mēs nereti runājam par ilgtspējīgu pārtiku tā, it kā esošās ekonomiski aktīvās paaudzes būtu gatavas ātri un krasi mainīt savus pārtikas un ēšanas paradumus. Taču lielā mērā ilgtspējīga pārtika ir risinājums nākotnes pircējam – jaunākai paaudzei, kurai šobrīd ir 18-24 gadi. Orkla Latvija Inovāciju un ilgtspējas direktore Dana Smorodska 21.04.2023. piedalīsies biznesa forumā “Ilgbūtība”, kurā atklās jaunākās paaudzes priekšstatus par ilgtspējīgu pārtiku un paradumus, ko ņemt vērā pārtikas ražotājiem, tirgotājiem un ēdinātājiem.
Vairāk informācijas ŠEIT.