
17. jūnijā tika paziņoti Ilgtspējas indeksa rezultāti, uzņēmumam “Orkla Latvija” iegūstot novērtējumu Zelta kategorijā. “Orkla Latvija” Ilgtspējas stratēģija paredz daudzpusīgu »
17. jūnijā tika paziņoti Ilgtspējas indeksa rezultāti, uzņēmumam “Orkla Latvija” iegūstot novērtējumu Zelta kategorijā. “Orkla Latvija” Ilgtspējas stratēģija paredz daudzpusīgu »
Mēs vēlamies uzsvērt, ka nosodām Krievijas izraisīto karu Ukrainā. Mēs esam pārtraukuši jebkādas ekonomiskās saiknes ar Krieviju un Baltkrieviju jau »
Visa pasaule, arī mēs “Orklā”, cieši sekojam līdzi notiekošajam karam Ukrainā. Iebrukums Ukrainā ir starptautisko tiesību pārkāpums un ir pilnīgi »
SIA “Orkla Foods Latvija” ir veiksmīgi noslēgusi projekta realizāciju Latvijas Pārtikas nozares kompetences centra ietvaros. Projekta identifikācijas Nr. 1.2.1.1/18/A/002. SIA “Orkla »
Šodien, 11. maijā, lai atstātu vēstījumus nākamajām paaudzēm, topošās “Orkla Biscuit Production” ražotnes pamatos tika ierakta īpaša kapsula. Svinīgajā pasākumā »
Starptautiskā pētījumā par ilgtspēju (Sustainable Brand IndexTM) “Orkla Latvija” zīmoli “Spilva”, “Laima” un “Ādažu Čipsi” saņem augstu novērtējumu patērētāju skatījumā kā ilgtspējīgi zīmoli. Saskaņā ar Eiropā ievērojamākā zīmolu ilgtspējas pētījuma datiem, “Spilva” ir 8. vietā, “Laima” 14. vietā, savukārt “Ādažu čipsi” 20. vietā.
SIA “Orkla Latvija” ir veiksmīgi noslēgusi Latvijas Pārtikas nozares kompetences centra projekta (Projekta identifikācijas Nr. 1.2.1.1/18/A/002.), kura ietvaros darbojās. Latvijas »
19. decembrī savu darbošanos jau desmito gadu pēc kārtas ir noslēdzis “Laimas” labdarības namiņš, kas savā jubilejas gadā ar sabiedrības »
Kopš Rīgas saldākā muzeja atklāšanas 2013. gada 18. decembrī, to apmeklējuši gandrīz 245 000 viesu. Ar visām maņām – redzot, »
“Laimas” labdarības namiņš, kas jau desmito gadu aicina radīt svētku brīnumu un ienest to Latvijas maznodrošināto un daudzbērnu ģimeņu mājās, »