orkla-flag-1024x1024-1-aspect-ratio-16-9

2020.GADĀ “ORKLA LATVIJA” TURPMĀKĀ ATTĪSTĪBĀ INVESTĒS VAIRĀK NEKĀ 4 MILJONUS EIRO

“Orkla Latvija” 2020. gadā turpina pozīciju stiprināšanu tirgū un plāno investēt vairāk nekā četrus miljonus eiro organizācijas attīstībā, ilgtspējas stratēģijas īstenošanā, kā arī jaunos un inovatīvos produktos. Kopumā kopš 2015. gada ražošanā, neskaitot pirkšanas un pārdošanas darījumus, “Orkla” ir investējusi vairāk nekā 40 miljonus eiro Latvijas biznesa attīstībā, bet līdz 2023. gadam ieguldījumu apjoms pieaugs vairākas reizes.

“Šobrīd mums Latvijā ir piecas ražotnes un būvējam Ādažos jaunu ražotni “Laimai”. Mūsu saimniecībā ir arī 20 “Laimas” saldumu tirdzniecības veikali un “Laimas” šokolādes muzejs. Faktiski katrā ražotnē veicam investīcijas ne tikai tās uzturēšanai, bet arī nepārtraukti modernizējam un attīstām mūsu ražošanas procesus, lai strādātu efektīvāk un garantētu mūsu zīmolu stiprināšanu, kā arī uzņēmuma ilgtermiņa izaugsmi. Papildus tam mūsu uzmanības fokusā ir ilgtspējas jautājumi un darbaspēka trūkums, kam pievēršam lielu uzmanību, īstenojot investīciju projektus, ” uzsver “Orkla Latvija” valdes priekšsēdētājs Toms Didrihsons.

Kopumā “Orkla Latvija” šogad investēs ražošanas procesu pilnveidē un jaunu iekārtu iegādē, kā arī jaunu produktu attīstībā, darba vides un drošības uzlabošanā, ilgtspējas projektos, tostarp energoefektivitātes veicināšanā, kā arī IT infrastruktūras un loģistikas procesu pilnveidē.

Lielākie 2020. gada investīciju projekti būs “Ādažu Čipsu” ražošanas līniju pilnveide jaunu produktu attīstībai, čipsu un sāļo uzkodu kastu pakošanas automatizācija, vafeļu ražošanas līnijas pilnveide “Staburadzes” ražotnē,  kā arī “Spilvas” ražotnes kvalitātes kontroles sistēmu attīstība. Tiks veikta arī vairāku “Laimas” saldumu tirdzniecības veikalu rekonstrukcija un “Laimas” šokolādes muzeja ekspozīciju atjaunošana.

“Papildus minētajiem investīciju projektiem mēs šogad pabeigsim pēdējo gadu lielāko projektu – “Laimas” jaunās ražotnes būvniecību. Godinot zīmola “Laima” 150 gadu jubileju, jau šogad vērsim durvis jaunajām zīmola mājām,” papildina Toms Didrihsons.

Kā jau ziņots iepriekš, “Orkla Latvija” “Laimas” jaunās ražotnes būvniecībā Ādažos un zīmola turpmākā attīstībā investējusi 20 miljonus eiro.

2019. gadā “Orkla” nostiprināja savas pozīcijas Latvijas tirgū, apvienojot “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” un “Orkla Foods Latvija”, tādējādi izveidojot vienotu plaša patēriņa zīmolu preču organizāciju Latvijā. Jaunās organizācijas nosaukums ir “Orkla Latvija”. SIA “Saldumu tirdzniecība” un SIA “Latfood Agro” ir pilnībāSIA“Orkla Confectionery & Snacks Latvija” piederoši uzņēmumi.

orkla-latvija_adazu_cipsu_automatizacija-aspect-ratio-4-3