2produkti-aspect-ratio-16-9

“GADA JAUNAIS PRODUKTS 2019” LAUREĀTU VIDŪ “ĀDAŽU ČIPSI” UN “MAIGUMS” ZEFĪRI

Starptautiskā tirgus un patērētāju pētījumu uzņēmuma „Nielsen” rīkotajā gada balvā „Gada jaunais produkts 2019” par veiksmīgākajiem jaunajiem produktiem kategorijā “Saldumi” atzīts “Laimas” “Maigums” aveņu zefīrs, bet kategorijā “Uzkodas” – kartupeļu čipsi ar samazinātu sāls saturu “Ādažu Klasiskie”.

“Mēs atkal varam lepoties ar mūsu talantīgās komandas darbu, kas vainagojies ar panākumiem, jo divi no mūsu 2019. gada jaunajiem produktiem ieguvuši godalgas. Gadu no gada kāds no mūsu jaunajiem produktiem tiek atzīts par līderi savā kategorijā un patiesi apliecina, cik precīzi mēs pazīstam mūsu patērētājus un spējam radīt augstākās kvalitātes produktus, kas viņus patiesi uzrunā,” uzsver “Orkla Latvija” komunikācijas direktore Lineta Mikša.

“Laimas” zefīrs “Maigums” ir klasisks un gaisīgs gardums. Tas saistās ar vasaras vieglumu un bezrūpību un to pildījums papildina garšas baudījumu ar piesātinātu un sulīgu aveņu garšu.  2019. gada vasarā ”Maigums” aveņu zefīrs tika piedāvāts patērētājiem, kā ierobežota daudzuma produkts. Bet vēlāk, balstoties uz pozitīvajām patērētāju atsauksmēm, nolēmām šo produktu piedāvāt arī dāvanu kastītē.

Savukārt “Ādažu Klasiskie” čipsi ir bijuši vieni no iedzīvotāju iecienītākajiem produktiem. Čipsi iemantojuši simpātijas ar piemītošām klasisko čipsu īpašībām, bet samazinātu sāls daudzumu.  Produkts tika attīstīts, ņemot vērā divas aktuālas tendences. Pirmkārt, patērētāji aiz vien vairāk uzmanības pievērš veselīgam dzīves veidam. Otrkārt, aiz vien vairāk novērtē īstas un dabiskas garšas. Ņemot vērā šī produkta popularitāti,  2020. gadā esam laiduši tirgū vēl vienu “Ādažu Čipsu” produktu ar samazinātu sāls daudzumu. Jaunie čipsi ir ar jogurta un sarkanā sīpola garšu.

Katru gadu “Nielsen” analizē un izvērtē pārtikas un mājsaimniecības preču svarīgāko kategoriju 20 grupas, sākot no piena un beidzot ar veļas mīkstinātājiem. Pirmajā posmā katrā kategorijā tiek izraudzīti trīs pieprasītākie jaunie produkti. Otrajā posmā pircēji nosaka produktus, kas visvairāk atbilst tendencēm – vai produkts ticis pamanīts, iegādāts, novērtēts un vai iegādāts atkārtoti. Gadā uzvarējušo produktu nosaka indekss, kas izveidots, balstoties uz objektīviem apgrozījuma datiem, kā arī individuālu klientu novērtējumu.