produkts_2020_1-1024x576

“GADA JAUNAIS PRODUKTS 2020” LAUREĀTU VIDŪ “ĀDAŽU ČIPSI” UN “LAIMAS” “MAIGUMS” ZEFĪRI

Gadu no gada starptautiskā tirgus un patērētāju pētījumu uzņēmums “Nielsen IQ” godina aizvadītā gada labākos jaunos produktus. Jau vairākus gadus pēc kārtas Latvijā atzinību guvušas arī “Orkla Latvija” inovācijas. Šogad “Gada Jaunais Produkts 2020” balva par veiksmīgāko jauno produktu kategorijā “Saldumi” piešķirta “Laimas” “Maigums” zefīriem šokolādē “Serenāde”, savukārt kategorijā “Uzkodas” godalgu saņēmuši “Ādažu Čipsu” kartupeļu čipsi ar jogurta, sarkano sīpolu garšu un samazinātu sāls daudzumu.

“Katru gadu mūsu zīmolu produktu sortiments tiek papildināts ar vairākiem desmitiem jaunu produktu, kurus izstrādājušas “Orkla Latvija” inovāciju un mārketinga komandas. Esam patiesi gandarīti, ka cilvēki novērtē gan mūsu radītos jaunumus, gan jau gadiem iecienītos produktus. Tieši cilvēku atzinība mūsu produktiem ir tā, kas mūs iedvesmo radīt arvien jaunus, nebijušus un interesantus produktus, kā arī turpināt attīstīt vēsturiskos produktus,” uzsver komunikācijas vadītāja Lineta Mikša.

2019. gadā “Orkla Latvija” attīstīja “Ādažu Čipsi” sortimentu, piedāvājot klasiskos kartupeļu čipsus, kuros ir mazāk sāls. 2020. gadā pieprasījums pēc šī segmenta produktiem pieauga teju divas reizes, tieši pateicoties jaunumam – čipsiem ar jogurta un sarkano sīpolu garšu un samazinātu sāls daudzumu. 2021. gadā šis veiksmes stāsts tiek turpināts ar nākamo inovāciju – kartupeļu čipsiem ar rozmarīna, timiāna un rozā piparu garšu un mazāk sāls.

“Laimas” “Maigums” zefīrs šokolādē “Serenāde” ir unikālas inovācijas piemērs, kur divi iecienīti, vēsturiski produkti apvienoti vienā, piedāvājot nebijušu garšas piedzīvojumu. Gaisīgais “Maigums” riekstu garšas zefīrs ar aprikožu garšas pildījumu tumšās šokolādes glazūrā pārsteidz un iepriecina ikvienu.

Katru gadu “Nielsen” analizē un izvērtē pārtikas un mājsaimniecības preču svarīgāko kategoriju 20 grupas. Lai identificētu 2020. gada veiksmīgākos jaunos produktus, pētījums tika veikts divos posmos. Pirmajā posmā tika analizēti produktu pārdošana dati, bet otrajā posmā pircēji vērtēja produktu atbilstību tendencēm, vai tas tika pamanīts, novērtēts un iegādāts atkārtoti. Gadā uzvarējušo produktu nosaka indekss, kas izveidots, balstoties uz objektīviem apgrozījuma datiem, kā arī individuālu klientu novērtējumu.