“Orkla Latvija” saņem apbalvojumus Baltijas zīmolu topā

Ietekmīgāko Baltijas Zīmolu topa 2021 apbalvošanas ceremonijā “Orkla Latvija” zīmoli starp mīlētākajiem, zaļākajiem un cilvēcīgākajiem zīmoliem Latvijā un Baltijā!

Saskaņā ar pētījuma datiem, zīmols “Laima” ir trešajā vietā kā mīlētākais pārtikas ražošanas jomas zīmols gan Latvijā, gan visā Baltijā. Savukārt starp 50 Latvijā mīlētākajiem dažādu nozaru pārstāvjiem “Laima” ierindojas augstajā 16. vietā, bet starp 50 visā Baltijā iemīļotiem zīmoliem – 38. vietā.

“Esam pagodināti saņemt šos apbalvojumus un būt starp tiem Baltijas valstu zīmoliem, ko ciena, mīl un novērtē tūkstošiem ekonomiski aktīvu iedzīvotāju. Mēs nepārtraukti strādājam, lai nodrošinātu labāko produktu kvalitāti un garšu, vadoties pēc tirgus tendencēm un patērētāju pieprasījuma, kas mainās līdzi laikam. Saņemtais augstais novērtējums apliecina mūsu komandas profesionalitāti, augstu atbildību pret tradīcijām un gardo produktu ilgtspējīgu ražošanu, ko ciena un novērtē paaudžu paaudzēs,” stāsta Lineta Mikša, “Orkla Latvija” komunikācijas direktore.

Līdztekus “Laimas” saņemtajiem augstajiem apbalvojumiem, pētījuma dalībnieku skatījumā arī citi “Orkla Latvija” zīmoli ir īpaši izceļami – starp TOP 50 Baltijā mīlētākajiem zīmoliem ir “Laima” un “Selga”, starp TOP 50 Baltijas zaļākajiem zīmoliem ir “Everest”, “Gutta” un “Ādažu Čipsi”, starp TOP 50 Latvijas mīlētākajiem zīmoliem ir “Laima”, “Spilva” un “Ādažu Čipsi”, kā arī starp TOP 50 cilvēcīgākajiem zīmoliem ir “Ādažu Čipsi”.

Ietekmīgākie un mīlētākie Baltijas valstu zīmoli jau 17 gadus tiek noteikti, izmantojot 30 pasaules valstīs pielietoto DDB Brand Capital™ pētījuma metodoloģiju. Pētījums ietver vairāk dažādus jautājumus gan par zīmolu un auditorijas savstarpējām attiecībām, gan pašu auditoriju. Topa mērķis ir noteikt lielāko Latvijas un citu Baltijas valstu zīmolu vērtību un faktorus, kas to ietekmē. Zīmoli tika apbalvoti vairākās kategorijās (Mīlētākais zīmols, Zaļākais zīmols, Cilvēcīgākais zīmols u.c.).