
Saskaņā ar Dow Jones prestižo ilgtspējības indeksu, kurā uzņēmums ir iekļauts jau 11. gadu pēc kārtas, “Orkla” ir viens no »
Saskaņā ar Dow Jones prestižo ilgtspējības indeksu, kurā uzņēmums ir iekļauts jau 11. gadu pēc kārtas, “Orkla” ir viens no »
“Orkla Latvija”, sekojot līdzi pasaules pārtikas tendencēm un patērētāju pieprasījumam, sāk ražot majonēzi no olām, ko dējušas brīvi turētas vistas. »
Šodien, 15. novembrī, jau desmito gadu pēc kārtas durvis ver sirsnīgais “Laimas” labdarības namiņš, līdz ar to ikviens ir aicināts »
Viss “Orkla Latvija” zīmola “Spilva” tomātu mērču un kečupa produktu klāsts tiek ražots no sertificētiem tomātiem. Starptautiskais “Global G.A.P.” sertifikāts »
Turpinot savus ilgtspējas stratēģijā noteiktos mērķus un ievērojot Eiropas līmenī noteiktos vides aizsardzības pasākumus, “Orkla Latvija” veic pakāpenisku pāreju no »
Latvijā viens no vadošajiem pārtikas, saldumu un uzkodu ražotājiem “Orkla Latvija” vienojies par ūdens zīmola “Everest” pārdošanu uzņēmumam “Cēsu Alus”. »
“Orkla Latvija” turpina paplašināt saldumu klāstu, kuru ražošanā tiek izmantots atbildīgi iegūts kakao. Ar kakao, kas saņēmis “Rainforest Alliance” sertifikātu, »
Ietekmīgāko Baltijas Zīmolu topa 2021 apbalvošanas ceremonijā “Orkla Latvija” zīmoli starp mīlētākajiem, zaļākajiem un cilvēcīgākajiem zīmoliem Latvijā un Baltijā! Saskaņā »
“Orkla” ir viens no pirmajiem uzņēmumiem, kas apņemas sasniegt Eiropas Savienības (ES) ilgtspējas mērķus pārtikas ražošanas nozarē. Ieviešot ES Rīcības »
Turpinot savā ilgtspējas stratēģijā noteiktos plānus, “Orkla Latvija” turpina pakāpenisku pāreju, lai ražotu produktus bez palmu eļļas. Paaudzēs mīlētais “Selgas” »