Orkla Latvija > Jaunumi

Jaunumi

“Orkla” Dow Jones ilgtspējas indeksa augšgalā

29.11.2021

Saskaņā ar Dow Jones prestižo ilgtspējības indeksu, kurā uzņēmums ir iekļauts jau 11. gadu pēc kārtas, “Orkla” ir viens no »

Zīmols “Spilva” piedāvā majonēzi no olām, ko dējušas brīvi turētas vistas

24.11.2021

“Orkla Latvija”, sekojot līdzi pasaules pārtikas tendencēm un patērētāju pieprasījumam, sāk ražot majonēzi no olām, ko dējušas brīvi turētas vistas. »

“Laimas” labdarības namiņš svin savu desmitgadi, piepildot bērnu sapņus par Ziemassvētku brīnumu

15.11.2021

Šodien, 15. novembrī, jau desmito gadu pēc kārtas durvis ver sirsnīgais “Laimas” labdarības namiņš, līdz ar to ikviens ir aicināts »

“Spilvas” tomātu mērču un kečupu ražošanā tiek izmantoti tikai sertificēti tomāti

11.11.2021

Viss “Orkla Latvija” zīmola “Spilva” tomātu mērču un kečupa produktu klāsts tiek ražots no sertificētiem tomātiem. Starptautiskais “Global G.A.P.” sertifikāts »

“Guttas” mazā iepakojuma sulas kļūst videi draudzīgākas, pakāpeniski pārejot uz papīra salmiņiem

20.10.2021

Turpinot savus ilgtspējas stratēģijā noteiktos mērķus un ievērojot Eiropas līmenī noteiktos vides aizsardzības pasākumus, “Orkla Latvija” veic pakāpenisku pāreju no »

“Orkla Latvija” noslēdz darījumu par ūdens zīmola “Everest” pārdošanu; turpinās koncentrēties uz pārtikas produktu zīmolu attīstīšanu

14.10.2021

Latvijā viens no vadošajiem pārtikas, saldumu un uzkodu ražotājiem “Orkla Latvija” vienojies par ūdens zīmola “Everest” pārdošanu uzņēmumam “Cēsu Alus”. »

Arvien vairāk “Orkla Latvija” zīmolu produktos ir atbildīgi iegūts kakao

13.10.2021

“Orkla Latvija” turpina paplašināt saldumu klāstu, kuru ražošanā tiek izmantots atbildīgi iegūts kakao. Ar kakao, kas saņēmis “Rainforest Alliance” sertifikātu, »

“Orkla Latvija” saņem apbalvojumus Baltijas zīmolu topā

30.09.2021

Ietekmīgāko Baltijas Zīmolu topa 2021 apbalvošanas ceremonijā “Orkla Latvija” zīmoli starp mīlētākajiem, zaļākajiem un cilvēcīgākajiem zīmoliem Latvijā un Baltijā! Saskaņā »

“Orkla” apņemas sasniegt ES mērķus ilgtspējīgai pārtikas ražošanai un patērēšanai

30.09.2021

“Orkla” ir viens no pirmajiem uzņēmumiem, kas apņemas sasniegt Eiropas Savienības (ES) ilgtspējas mērķus pārtikas ražošanas nozarē. Ieviešot ES Rīcības »

Bez palmu eļļas saražots pirmais “Selgas” klasiskais cepums

27.09.2021

Turpinot savā ilgtspējas stratēģijā noteiktos plānus, “Orkla Latvija” turpina pakāpenisku pāreju, lai ražotu produktus bez palmu eļļas. Paaudzēs mīlētais “Selgas” »