
“Orkla Latvija” sadarbībā ar uzņēmumu “Tetra Pak” 2021. gadā īsteno nozīmīgu zīmola “Gutta” ilgtspējas projektu, kas paredz pāreju uz jaunu »
“Orkla Latvija” sadarbībā ar uzņēmumu “Tetra Pak” 2021. gadā īsteno nozīmīgu zīmola “Gutta” ilgtspējas projektu, kas paredz pāreju uz jaunu »
“Orkla Latvija” mātes uzņēmums “Orkla” pagājušajā gadā dibināja uzņēmumu “Orkla Ocean”, aizsākot darbu pie jauna biznesa virziena attīstības – jūraszāļu »
Gadu no gada starptautiskā tirgus un patērētāju pētījumu uzņēmums “Nielsen IQ” godina aizvadītā gada labākos jaunos produktus. Jau vairākus gadus »
Ieguldot vairāk nekā 600 000 eiro, “Orkla Latvija” uzstādījusi divus jaunus paletizācijas robotus “Ādažu Čipsu” ražotnē. Automatizētie roboti sniedz iespēju sakraut »
Spītējot pandēmijas radītajiem apstākļiem, jaunā “Selgas” cepumu un vafeļu ražotnes būvniecība Ādažos norit droši, raiti un pēc plāna. Jau nākamgad »
Aktualizējoties ilgtspējas jautājumam pasaulē un Latvijā, 2020. gada oktobrī, otro gadu pēc kārtas, “Orkla” grupa veica pētījumu par dažādu ilgtspējas »
“Sustainable Brand Index” parāda, kā zīmolu ilgtspējību uztver patērētāji, kā arī, veidojot reitingu, tiek ņemta vērā atbildība vides un sociālajā »
“Orkla Latvija” investē 76 000 eiro “Spilvas” ražotnes pilnveidē, lai veicinātu ilgtspējīgu ražošanas procesu. Uzņēmums realizējis rekuperācijas jeb siltuma atgūšanas projektu »
2021. gadā “Orkla Latvija” plāno investēt vairāk nekā 4,6 miljonus eiro ilgtspējīgā ražošanas procesu attīstībā, jaunu produktu izstrādē, kā arī »
Šajā akseleratorā “Orkla Latvija” komanda kopā ar izvēlētajiem zaļo tehnoloģiju jaunuzņēmumiem strādās pie digitāla un patērētājiem draudzīga risinājuma, kas palīdzētu »