Staburadze_1-1024x682-1-aspect-ratio-16-9

PĒTĪJUMS: “STABURADZE” – LĪDERIS KONDITOREJAS IZSTRĀDĀJUMU TIRGŪ LATVIJĀ

“Orkla Latvija” zīmols “Staburadze” ir līderis konditorejas izstrādājumu segmentā Latvijā, liecina “Kantar TNS” veiktā pētījuma rezultāti. 77% Latvijas iedzīvotāju, kuri iegādājas kūkas vismaz reizi divos, trīs mēnešos, ierasti pērk tieši zīmola “Staburadze” produktus.

Pētījuma rezultāti liecina, ka patērētāji kā “Staburadzes” stiprās puses novērtē nemainīgi augsto produktu kvalitāti un plašo sortimentu, kas ir piemērots dažādām gaumēm un ērti pieejams veikalos. Savukārt galvenie kritēriji, kas ietekmē produkta iegādes izvēli, ir cenas atbilstība kvalitātei, tradicionāla un zināma produkta garša, kā arī tas, cik labi ir zināms ražotājs un kāda ir tā reputācija.

“Latvijā ir daudz kūku cienītāju, uz ko norāda fakts, ka 34% respondentu kūkas iegādājas vismaz vienu reizi mēnesī. Mums ir patiess prieks redzēt, ka tieši “Staburadzi” gadu no gada Latvijas iedzīvotāji novērtē kā favorītu konditorejas segmentā. Mēs turpinām konsekventi pilnveidoties un attīstīties, lai garantētu to, kas Latvijas iedzīvotājiem ir svarīgākais – kvalitāte un uzticamība,” stāsta “Orkla Latvija” komunikācijas direktore Lineta Mikša.

Pēc pētījuma datiem secināts, ka pirktākā torte tirgū ir “Cielaviņa”, un tās lojālākie pircēji lielākoties ir vīrieši. 2018. gadā “Cielaviņas” pārdošanas apjomi pieauga par 13,4%. Atpazīstamākās kūkas Latvijas iedzīvotāju vidū ir “Staburadzes” torte “Cielaviņa”, kuru zina 89% aptaujāto, kā arī “Kristīne” un “Roko”, kuras atpazīst 67% respondentu.

“Kantar TNS” 2018. gada novembrī un decembrī veicis pētījumu par konditorejas izstrādājumu tirgu Latvijā. Pētījuma ietvaros aptaujāti 1 600 Latvijas iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 65 gadiem, no kuriem vairāk nekā puse ir regulāri konditorejas izstrādājumu pircēji, iegādājoties tos vismaz reizi divos, trīs mēnešos.

Staburadze” ir vadošais konditorejas zīmols Latvijā. Tā piedāvāto produktu klāstā ietilpst tortes, kūkas, kūciņas, kēksi un citi konditorejas izstrādājumi. Šobrīd “Staburadze” produktu portfelī ir 84 dažādi produkti, kas pieejami Latvijā un daļa arī ārvalstīs. “Staburadzes” eksporta produktu sortimentu veido 25 dažāda veida kūkas un tortes. Uzņēmums šobrīd eksportē produkciju uz astoņām valstīm. Torte “Cielaviņa” ir ne tikai populārākais produkts lokāli, bet arī eksporta tirgos.