Orkla Latvija > Jaunumi > Ziņas

Ziņas

“Orkla Latvija” iegūst Zelta kategoriju Ilgtspējas indeksā 2022

21.06.2022

17. jūnijā tika paziņoti Ilgtspējas indeksa rezultāti, uzņēmumam “Orkla Latvija” iegūstot novērtējumu Zelta kategorijā. “Orkla Latvija” Ilgtspējas stratēģija paredz daudzpusīgu »

Mēs, “Orkla Latvija” atvainojamies par neveiksmīgo komunikāciju

15.06.2022

Mēs vēlamies uzsvērt, ka nosodām Krievijas izraisīto karu Ukrainā. Mēs esam pārtraukuši jebkādas ekonomiskās saiknes ar Krieviju un Baltkrieviju jau »

Karš Ukrainā rada izaicinājumus pārtikas izejvielu pieejamībā

06.06.2022

Visa pasaule, arī mēs “Orklā”, cieši sekojam līdzi notiekošajam karam Ukrainā. Iebrukums Ukrainā ir starptautisko tiesību pārkāpums un ir pilnīgi »

Modernākā cepumu ražotne Ziemeļeiropā drīz gatava: iemūrēta kapsula

11.05.2022

Šodien, 11. maijā, lai atstātu vēstījumus nākamajām paaudzēm, topošās “Orkla Biscuit Production” ražotnes pamatos tika ierakta īpaša kapsula. Svinīgajā pasākumā »

Starp Top 20 ilgtspējīgākajiem zīmoliem Latvijā trīs “Orkla Latvija” zīmoli – “Spilva”, “Laima” un “Ādažu Čipsi”.

14.04.2022

Starptautiskā pētījumā par ilgtspēju (Sustainable Brand IndexTM) “Orkla Latvija” zīmoli “Spilva”, “Laima” un “Ādažu Čipsi” saņem augstu novērtējumu patērētāju skatījumā kā ilgtspējīgi zīmoli. Saskaņā ar Eiropā ievērojamākā zīmolu ilgtspējas pētījuma datiem, “Spilva” ir 8. vietā, “Laima” 14. vietā, savukārt “Ādažu čipsi” 20. vietā.

“Laimas” labdarības namiņš līdz ar 10 gadu jubileju piepildījis vairāk nekā 10700 bērnu sapņus. Arī šogad visi sapņi īstenoti.

22.12.2021

19. decembrī savu darbošanos jau desmito gadu pēc kārtas ir noslēdzis “Laimas” labdarības namiņš, kas savā jubilejas gadā ar sabiedrības »

“Laimas” šokolādes muzejam šogad 8 gadi!

17.12.2021

Kopš Rīgas saldākā muzeja atklāšanas 2013. gada 18. decembrī, to apmeklējuši gandrīz 245 000 viesu. Ar visām maņām – redzot, »

Virtuālajā “Laimas” labdarības namiņā ar sabiedrības atbalstu jau sarūpētas dāvanas 561 bērnam

06.12.2021

“Laimas” labdarības namiņš, kas jau desmito gadu aicina radīt svētku brīnumu un ienest to Latvijas maznodrošināto un daudzbērnu ģimeņu mājās, »

“Orkla” Dow Jones ilgtspējas indeksa augšgalā

29.11.2021

Saskaņā ar Dow Jones prestižo ilgtspējības indeksu, kurā uzņēmums ir iekļauts jau 11. gadu pēc kārtas, “Orkla” ir viens no »

Zīmols “Spilva” piedāvā majonēzi no olām, ko dējušas brīvi turētas vistas

24.11.2021

“Orkla Latvija”, sekojot līdzi pasaules pārtikas tendencēm un patērētāju pieprasījumam, sāk ražot majonēzi no olām, ko dējušas brīvi turētas vistas. »