Skip to content
Go to frontpage
Meklēt
Open main menu
Main menu
Meklēt
Meklēt
Close main menu
Par mums
Vērtības
Mūsu misija
Mūsu struktūra
Vadība
Sociālā atbildība
Vēsture
Ilgtspēja
Uzturs un labsajūta
Droši produkti
Ilgtspējīgi izejmateriāli
Atbildība pret vidi
Rūpes par darbiniekiem un sabiedrību
Atbildīgi iegūts kakao
Ilgtspējīgas dzīves barometrs
Ilgtspējas pārskats
Mūsu zīmoli
Ziņas
Ilgtspējas ziņas
Karjera
Kāpēc pievienoties mums
Ko mēs piedāvājam
Karjeras iespējas
Kontakti
Privātuma politika
English
Orkla.com
Latvia
Orkla on Twitter
Orkla on Facebook
Ziņas
09.09.25
“Spilva” ražotnes paplašināšanā investēs 5,4 miljonus eiro
03.09.25
Četru valstu populārākās uzkodas, Latvijā: “Ādažu” čipsi
30.08.25
Kā garšīgi iesākt jauno mācību gadu?
27.08.25
“Selga” paplašina sortimentu un pārsteidz ar divu jaunu garšu dubultajiem cepumiem
26.08.25
“Ādažu” čipsi aicina līdzjutējus uz savu īpašo “EuroBasket 2025” fanu zonu
18.08.25
SIA “Orkla Latvija” piedalās LPUF vadītā un AF līdzfinansētā projektā “Latvijas Pārtikas Klasteris”
12.08.25
Zīmols “Spilva” iepazīstina ar jaunu garšvielu iepakojumu un atklāj iecienītākās ēdiena piedevas
08.08.25
“Orkla Latvija” publicē 2024. gada Ilgtspējas pārskatu – samazina CO2 emisijas, mazina sāls daudzumu produktos, pilnībā pāriet uz ilgtspējīgi iegūtu kakao
06.08.25
Līdz ar karsto laiku būtiski pieaudzis pieprasījums pēc marinētajām bietēm
18.07.25
Iedvesmojošais MEET & GRRR[EAT] pasākums pulcēja basketbola fanus
14.07.25
“Ādažu” čipsi aicina fanus satikt Bertānu, Šmitu un citus Latvijas basketbola izlases spēlētājus
11.07.25
“Laima” Šokolādes svētki noslēgušies, pulcējot simtiem saldummīļu
10.07.25
Koncerns “Orkla Latvija” noslēdz 2024. gadu ar teju 113 miljonu eiro apgrozījumu, šogad fokusēsies uz modernizāciju
09.07.25
Zīmols “Laima” Latvijas Skolu jaunatnes dziesmu un deju svētkus atbalsta ar teju 1 tonnu dažādu saldumu
Debug colour classes
corporate dark
corporate bright
career
product
sustainability