
Aktualizējoties ilgtspējas jautājumam pasaulē un Latvijā, 2020. gada oktobrī, otro gadu pēc kārtas, “Orkla” grupa veica pētījumu par dažādu ilgtspējas »
Aktualizējoties ilgtspējas jautājumam pasaulē un Latvijā, 2020. gada oktobrī, otro gadu pēc kārtas, “Orkla” grupa veica pētījumu par dažādu ilgtspējas »
“Sustainable Brand Index” parāda, kā zīmolu ilgtspējību uztver patērētāji, kā arī, veidojot reitingu, tiek ņemta vērā atbildība vides un sociālajā »
“Orkla Latvija” investē 76 000 eiro “Spilvas” ražotnes pilnveidē, lai veicinātu ilgtspējīgu ražošanas procesu. Uzņēmums realizējis rekuperācijas jeb siltuma atgūšanas projektu »
2021. gadā “Orkla Latvija” plāno investēt vairāk nekā 4,6 miljonus eiro ilgtspējīgā ražošanas procesu attīstībā, jaunu produktu izstrādē, kā arī »
Šajā akseleratorā “Orkla Latvija” komanda kopā ar izvēlētajiem zaļo tehnoloģiju jaunuzņēmumiem strādās pie digitāla un patērētājiem draudzīga risinājuma, kas palīdzētu »
“Orkla Latvija” tirgū uzsāk piedāvāt vēl nebijušu inovāciju – “Ādažu Čipsu” sāļo uzkodu, kas radīta no augstvērtīgiem pupiņu un kukurūzas »
Saskaņā ar “Orkla Latvija” datiem 2020. gadā par 93% pieaudzis pieprasījums pēc “Ādažu Čipsiem”, kuros ir mazāk sāls. Arī šogad »
2020. gada nogalē “Orkla Latvija” pabeidza nozīmīgu attīstības projektu, modernizējot vienu no cepumu ražošanas iekārtām, lai uz tās gatavotu divkrāsu »
“Orkla Latvija” turpina attīstīt vafeļu ražošanas procesus, ieguldot 215 000 eiro jaunas dzesēšanas iekārtas iegādē. Jaunā iekārta paredzēta pildīto vafeļu vienmērīgai »
Kopš pagājušā gada 4. novembrī atklājām jaunās cepumu un vafeļu ražotnes būvniecības procesu Ādažos, būvniecības laukumā notiek aktīva rosība. Lai »