Publicitates-foto-aspect-ratio-16-9

“Laima” atzīts par Latvijas mīlētāko saldumu zīmolu

Latvijas iedzīvotāji par mīlētāko saldumu zīmolu šogad atzinuši “Laima”, liecina šī gada ietvaros veiktā Baltijā plašākā zīmolu un dzīvesstila pētījuma “Brand Capital” rezultāti. “Laima” saņemto atzinību skaidro ar zīmola spēju apvienot vietējās saldumu tradīcijas ar mūsdienīgu pieeju patērētāju vajadzību izpratnē, kā arī ilgtspējīgu ražošanu.

Vērienīgajā un plaši apmeklētajā mārketinga nozares un zīmolu pasākumā “Baltic Brand Forum”, kas norisinājās 20. septembrī, tika paziņoti un apbalvoti zīmoli, kas 2024. gadā patērētāju vidū guvuši īpašu popularitāti. Pētījuma* ietvaros tika noskaidroti arī mīlētākie zīmoli saldumu kategorijā, kur rezultāti atklāja, ka šogad par savu mīļāko saldumu zīmolu Latvijas iedzīvotāji atzina tieši “Laima”, kuru viņi ne tikai izvēlētos ikdienā, bet arī novērtē kā vienu no iecienītākajiem un uzticamākajiem.

“Zīmols “Laima” gadu gaitā veiksmīgi saglabājis Latvijas saldumu ražošanas tradīcijas un vienlaikus spēj pielāgoties patērētāju mainīgajām vēlmēm un pasaules tendencēm. Pētījuma rezultāti skaidri parāda, ka strādājam pie tā, lai izprastu patērētāja paradumus un spētu piedāvāt produktus, kas rada laimes sajūtu tieši Latvijas iedzīvotājiem. Arī jaunais zīmola sauklis “Laime ir tepat” uzsver, ka laimes mirkļi ir pavisam tuvu – ikdienā un kopā būšanā, tepat Latvijā, ko pierāda arī patērētāju novērtējums,” skaidro Laura Bagātā, “Orkla Latvija” komunikācijas vadītāja.

L.Bagātā atklāj, ka patērētāji novērtē ne tikai nemainīgi augsto “Laima” produktu kvalitāti un garšu, bet arī zīmola apņemšanos samazināt ietekmi uz vidi un pievērsties ilgtspējīgai ražošanai.

“Mēs ļoti atbildīgi izturamies pret mūsu patērētāju viedokli un patiesi uztveram to kā lielu uzticības kredītu. Tas mudina mūs vēl vairāk strādāt pie tā, lai zīmola “Laima” produkti atbilstu patērētāju vēlmēm. Šobrīd redzam arī to, ka patērētāji kļūst aizvien apzinīgāki un viņiem ir svarīga ne tikai produkta kvalitāte un tradīcijas, kādās produkts ražots, bet arī uzņēmuma ilgtermiņa stratēģija ilgtspējīgas ražošanas nodrošināšanai. Mēs rūpējamies, lai ikviens ražotais produkts atbilstu augstākajiem pārtikas drošības un kvalitātes standartiem, rūpīgi izvēloties izejvielas un sadarbojoties ar piegādātājiem, kas atbalsta ilgtspējīgu uzņēmējdarbību,” uzsver L. Bagātā.

Pētījums “Brand Capital” tiek veikts jau 20 gadus. Šī gada pētījumu veica vadošais tirgus izpētes datu vākšanas pakalpojumu sniedzējs Norstat. Pētījumā piedalījušies vairāk nekā 3000 Baltijas valstu iedzīvotāju, atbildot uz teju 300 jautājumiem par dzīvesstilu un attieksmi, tādējādi ļaujot apkopot patērētāju viedokļus par aptuveni 600 zīmoliem Baltijā.

*Pētījumu “Brand Capital” veica pētījumu aģentūra “Norstat” 2024.gada jūnijā-julijā.

 

Papildu informācijai:
Laura Bagātā
Komunikācijas vadītāja
SIA “Orkla Latvija”
E-pasts: laura.bagata@orkla.lv
Mobilais tālrunis: +371 26115666
www.orkla.lv