Laima-Zefiri-110220253243-1-copy-aspect-ratio-16-9

“Laima” iepazīstina ar vēsturiskām pārmaiņām – jaunu vizuālo veidolu

Latvijā iemīļotākais saldumu zīmols “Laima” piedzīvo vizuālā tēla pārmaiņas, ieviešot jaunu, vienotu un atpazīstamu iepakojuma dizainu visā produktu klāstā, ar mērķi radīt spēcīgāku zīmola pozicionējumu tirgū, kā arī skaidrāku komunikāciju ar patērētāju. Jaunā zīmola vizuālā identitāte veidota cienot vēsturiskā dizaina mantojumu un emocionālo saikni ar patērētājiem, kas vienlaikus rada atpazīsatmību un konkurētspēju.

Jaunajā iepakojumā saglabāti zīmolam raksturīgie elementi – sarkanā krāsa, aplī izkārtotais logotips un balansētās līnijas, kas rada harmonisku un mūsdienīgu vizuālo valodu. Vienlaikus dizains ir strukturētāks un skaidrāks, nodrošinot produktu izteiksmīgu atpazīstamību veikalu plauktos.

“Mēs ticam, ka spēcīgs zīmols ir tāds, kas spēj mainīties līdzi laikam, vienlaikus saglabājot savu būtību. Šīs nav vienkārši dizaina izmaiņas – tas ir stāsts par zīmolu “Laima” šodien un nākotnē. Mēs esam radījuši vizuālo valodu, kas ir skaidra, drosmīga un pārliecinoša – tāpat kā mūsu produkti. Tas ir solis uz priekšu, lai vēl skaidrāk parādītu, kas ir mūsu vērtības un ko novērtē mūsu patērētāji. Mainoties pasaulei, mainās patērētāju paradumi, tāpēc arī mēs ejam līdzi laikam, saglabājot būtiskāko – kvalitāti, tradīcijas un garšu, ko cilvēki pazīst un mīl. Jaunā “Laima” vizuālā valoda nodrošina konsekventu pieredzi visos saskares punktos – no klasiskajām konfektēm līdz zefīriem un tāfelītēm. Šis solis palīdzēs mums nostiprināt zīmola vietu tirgū, vienlaikus saglabājot “Laima” emocionālo vērtību,” uzsver “Orkla Latvija” Komunikācijas un ilgtspējas vadītāja Laura Bagātā.

Mūsdienīgs dizains, kas atbilst patērētāju vēlmēm

Jaunais “Laima” iepakojums ir radīts, balstoties uz plašu patērētāju pētījumu, kas atklāja nepieciešamību pēc skaidrākas un mērķtiecīgākas zīmola komunikācijas. Tāpēc dizains uzsver galveno – garšu un baudījumu. Produkta attēls ir izcelts, logotips kļūvis izteiksmīgāks, bet nosaukumi – tīri un viegli uztverami. “Laima” produkti tagad ir daļa no vienota dizaina koda, kas rada harmonisku zīmola tēlu visos saskares punktos.

Jaunais vizuālais veidols uzsver zīmola mērķtiecīgumu un vizuālo vienotību. “Laima” vienmēr ir bijusi saistīta ar sarkano krāsu, kas arī turpmāk būs tās vizuālās identitātes pamats, taču tagad tā tiek izmantota drosmīgāk. Apļveida logo, kas jau vēsturiski ir bijis zīmola leģendārākais elements, tagad kļūst par centrālo vizuālās valodas daļu. Jaunajā iepakojumā precīzi strukturēti dizaina elementi nodrošina vienotu vizuālo tēlu, kas padara produktus viegli atpazīstamus veikalu plauktos.

Līdz ar vizuālo transformāciju, ir ieviests vēl viens atjauninājums – turpmāk klasiskās šokolādes tāfelītes būs horizontālas, kas padara to dizainu harmoniskāku. Konfekšu kārbas saglabā savu eleganci, taču dizains kļūst strukturētāks un pārskatāmāks, uzsverot produktu izsmalcinātību un izceļot zīmolu. Arī jaunais zefīru iepakojums akcentē to unikālo garšu un vieglumu, vienlaikus saglabājot atpazīstamos zīmola elementus.

“Šī dizaina attīstība ir stratēģisks solis, kas balstīts uz dziļu izpratni par patērētāju gaidām un tirgus attīstības tendencēm.  Mēs esam veikuši šīs izmaiņas nodrošinot mūsu zīmola vērtību saglabāšanu un izcelšanu. Skaidrāka vizuālā valoda un strukturēts iepakojums padara produktus vēl vieglāk uztveramus un pieejamus. Mēs vēlamies, lai “Laima” būtu ne tikai zīmols ar bagātu vēsturi, bet arī pārliecinoša izvēle nākotnē,” skaidro L. Bagātā.

Zefīrus jaunā dizaina iepakojumos jau var atrast veikalos visā Latvijā. Pārējie produkti ar jauno dizainu veikalos parādīsies pakāpeniski tuvāko mēnešu laikā.

 

Papildu informācijai:
Laura Bagātā
Komunikācijas un ilgtspējas vadītāja
SIA “Orkla Latvija”
E-pasts: laura.bagata@orkla.lv
Mobilais tālrunis: +371 26115666
www.orkla.lv

Untitled (4000 x 3000 px)