“Orkla Latvija” interneta veikals “Oveikals” atzīmē divu gadu jubileju
Uzņēmuma “Orkla Latvija” interneta veikals “Oveikals” divu gadu laikā kļuvis pircēju iemīļots, ko apliecina gan pārdotās produkcijas apjoms, gan klientu atsauksmes.
Lai iegādātos “Orkla Latvija” produktus, pircēji jau divus gadus to var izdarīt sev ērtā laikā un vietā – “Oveikalā”, kur iespējams iegādāties septiņpadsmit dažādu “Orkla Latvija” zīmolu preces, ieskaitot tādus populārus, atpazīstamus unLatvijā iemīļotus zīmolus, kā “Laima”, “Ādažu”, “Spilva”, “Staburadze”, “Gutta”, “Selga” un vairākus citus. Par veikala popularitāti liecina pārdotās produkcijas apjoms: divu gadu laikā “Oveikalā” pārdotas vairāk kā 18 tonnas “Spilvas” marinējumu, 11 tonnas šokolādes, vairāk kā 11 tonnas cepumu un 7 tonnas čipsu.
“Uzņēmumam attīstot dažādus biznesa segmentus, interneta veikala izveide bija pašsaprotams solis, un esam gandarīti, ka divu gadu laikā “Oveikals” sevi apliecinājis, kā vajadzīgs un ērts iepirkšanās veids, kas guvis atsaucību. Pandēmijas laikā cilvēki vairāk iepirkās attālināti, un novērtējot e-komercijas priekšrocības, turpina šo paradumu”, stāsta “Orkla Latvija” Komunikācijas vadītāja Lineta Mikša. “Redzam, ka cilvēku īpatsvars, kas veic atkārotus pirkumus un atgriežas vairākkārt, ir augsts, jo iespēja produktus iegādāties tieši no ražotāja nozīmē gan zemāko cenu, gan ātru piegādi visā Latvijā – arvien vairāk cilvēku no reģioniem izvēlas iepirkties “Oveikalā”. Kā arī, pircēji novērtē lojalitātes programmu, kurā par katru iztērēto eiro, pieci centi tiek uzkrāti nākamajam pirkumam. Turklāt, redzam, ka arī seniori novērtē attālinātās iepirkšanās iespējas. Pateicoties atgriezeniskajai saitei no pircējiem, esam veikuši vairākas inovācijas iepirkšanās procesā, un augstu novērtējam pircēju lojalitāti un ieteikumus!”
Oveikala apmeklētājiem tiek piedāvāta iespēja ne tikai izvēlēties vajadzīgos produktus savam ikdienas vai svētku galdam, bet arī iedvesmoties un gūt jaunas idejas veikala bloga sadaļā, kas ik nedēlu tiek papildināts ar jaunām un daudzveidīgām recetēm un dzīvesstila rakstiem. Kā īpašs produkts, kas guvis plašu atsaucību ir “Noslēpumainā pārsteigumu kaste”, kuru izvēloties, ik mēnensi par noteiktu summu, klients saņem speciāli sagatavotu izlasi ar jaunākajiem un aktuālakājiem zīmolu produktiem.
Aktīvākā sezona gada laikā ir Ziemassvētku posms, kad īpaši liela ir pircēju interese par konfektēm, Ziemassvētku paciņām, dāvanām un gardumiem svētku galdam, bet visa gada garumā aktuāli ir sezonālie piedāvājumi un gatavi maltīšu koncepti, kas ir īpaši polulāri un ļauj iepirkties, ekonomējot laiku.
Savukārt pēdējo mēnešu laikā pircēju ievērību visvairāk izpelnījušies gatavie ēdieni, produkti ar ilgāku realizācijas termiņu, kā arī – produkti konservācijai.
“Orkla Latvija” pateicas klientiem par uzticību un aicina arī turpmāk visērtāk ieprikties uzņēmuma interneta veikalā www.oveikals.lv