Orkla Latvija > Par mums

Par mums

“Orkla Latvija” ir vadošais plaša patēriņa zīmolu preču ražošanas un izplatīšanas uzņēmums Baltijas valstīs. Mēs apvienojam un attīstām iemīļotus vietējos zīmolus “Laima”, “Selga”, “Staburadze”, “Ādažu Čipsi”, “Spilva”, “Gutta”, “Everest”, “Latplanta”, “Pedro” un citus, produktu ražošanā izmantojot tikai augstākās kvalitātes izejvielas un vienlaicīgi saglabājot katra zīmola vērtības.

Latvijā mēs pārstāvam arī tādus “Orkla” grupas uzņēmumu zīmolu produktus kā “Kalev”, “Taffel”, “Abba”, “Vitana”, “Grandiosa”, “Pauluns” un “Naturli”.

Tāpat mūsu uzņēmējdarbību veido “Laimas” šokolādes muzejs, “Laimas” saldumu veikali un tiešsaistes veikals www.oveikals.lv.

“Orkla Latvija” zīmoli ir ne tikai vietējā tirgus līderi, bet arī plaši pazīstami pasaulē, jo uzņēmums eksportē preces uz vairāk nekā 30 valstīm.

“Orkla Latvija” ir daļa no Norvēģijas koncerna “Orkla”, kas ir vadošais plaša patēriņa zīmolu preču piegādātājs Ziemeļvalstīs un Baltijā, kā arī atsevišķās Centrāleiropas valstīs ar vairāk nekā trīs gadsimtu pieredzi. “Orkla” grupai ir arī spēcīgas pozīcijas atsevišķās produktu kategorijās Indijā. “Orkla” ir Oslo Fondu biržā (Oslo Stock Exchange) kotēta kompānija. Tās galvenais birojs atrodas Oslo, Norvēģijā.

Kopš pievienošanās “Orkla” grupai, mums ir pavērušās jaunas izaugsmes iespējas, jo dalība “Orkla” grupā nodrošina piekļuvi jaunām tehnoloģijām, inovācijām, kā arī padziļinātām zināšanām, modernizējot ražošanas procesus un uzlabojot darba apstākļus “Orkla Latvija” uzņēmumos un ražotnēs.

Lielākā daļa labi zināmo zīmolu produktu ražošana tiek īstenota sešās ražotnēs Latvijā. Tajā skaitā 2020. gadā ekspluatācijā nodotā “Laimas” mūsdienīgajā ražotnē Ādažos. Pašlaik Ādažos blakus “Laimas” jaunajai ražotnei “Orkla” grupa būvē vēl vienu jaunu ražotni. Tā specializēsies tikai cepumu un vafeļu ražošanā un būs lielākā šāda veida fabrika Baltijas valstīs un Skandināvijā.

Gadu gaitā mēs esam īstenojuši daudzus nozīmīgus investīciju projektus, lai uzlabotu ražošanu un sortimentu, kā arī veicinātu mūsu vietējo zīmolu izaugsmi un garantētu augstāko produktu kvalitāti. Papildus tam kopš 2018. gada “Orkla Latvija” soli pa solim īsteno uzņēmuma ilgtspējas stratēģiju, kas paredz apņemšanos darboties saskaņā ar atbildīgiem, ētiskiem un uz ilgtermiņa attīstību vērstiem uzņēmējdarbības principiem visā piegādes ķēdē, sākot no ražošanas līdz produktu nonākšanai veikalos.

Mūsu darbu īstenojam, balstoties uz trīs galvenajām vērtībām, kas virza mūsu rīcību un lēmumu pieņemšanu: drosme, uzticamība un iedvesma. Svarīgākie mūsu biznesa virzītājspēki ir mūsu profesionālā komanda, kuru veido 1 200 cilvēki, spēcīgi nākotnes plāni un ieguldījumi uzņēmuma attīstībā, veicinot mūsu ilgtspējību.