Skip to content
Go to frontpage
Meklēt
Open main menu
Main menu
Meklēt
Meklēt
Close main menu
Par mums
Vērtības
Mūsu misija
Mūsu struktūra
Vadība
Sociālā atbildība
Vēsture
Ilgtspēja
Uzturs un labsajūta
Droši produkti
Ilgtspējīgi izejmateriāli
Atbildība pret vidi
Rūpes par darbiniekiem un sabiedrību
Atbildīgi iegūts kakao
Ilgtspējīgas dzīves barometrs
Ilgtspējas pārskats
Mūsu zīmoli
Ziņas
Ilgtspējas ziņas
Karjera
Kāpēc pievienoties mums
Ko mēs piedāvājam
Karjeras iespējas
Kontakti
Privātuma politika
English
Orkla.com
Latvia
Orkla on Twitter
Orkla on Facebook
Ziņas
30.09.24
“Ādažu” čipsi kļūst par oficiālo “EuroBasket 2025” partneri
23.09.24
“Laima” atzīts par Latvijas mīlētāko saldumu zīmolu
30.08.24
Kā izmantot ābolus? Trīs izcilas ābolu un “Selga” cepumu desertu receptes gardam mācību gada sākumam
13.08.24
“Selga” turpina paplašināt cepumu sortimentu, radot auzu cepumus ar piena šokolādi
25.07.24
Mazāk sāls, vairāk ilgtspējīgu produktu: “Ādažu” čipsi sasniedz mērķus rekordātrumā
19.07.24
Vai tomāts ir tikai tomāts jeb produktu sertifikācijas nozīmīgums
15.07.24
“Orkla Latvija” 2023. gadu noslēdz ar 114 miljonu eiro apgrozījumu un fokusu uz ilgtspējīgu ražošanas procesu nodrošināšanu
12.07.24
Veiksmīgi noritējuši “Laima” Šokolādes svētki
10.07.24
Saldumu nozares nākotne – ilgtspējīgi iegūts kakao un ilgtspējīga ražošana
04.07.24
“Orkla Latvija” publicē 2023. gada Ilgtspējas pārskatu – zaļā enerģija ražotnēs un par 32% samazināti kaitīgie izmeši
01.07.24
No apaļas uz kantainu – leģendārā konfekte “Vinnijs” maina formu
20.06.24
Restorāna “Hercogs” šefpavārs Andris Rūmītis Jāņos iesaka eksperimentēt ar jaunām garšām
19.06.24
“Ādažu” čipsi un “Selga” triumfē “Gada augu produkts 2023″ aptaujā
12.06.24
Miera iela atkal atdzīvosies – 11. jūlijā norisināsies “Laima” Šokolādes svētki
Debug colour classes
corporate dark
corporate bright
career
product
sustainability